Пропоную Вам спробувати вивчити деякі теми з хімії та географії самостійно. Для цього перегляньте , будь ласка, рекомендовані відеоуроки на онлайн-платформі Be smart, опрацюйте відповідний матеріал у підручнику, а для перевірки рівня засвоєння нових знань - пройдіть тестування на платформі Classtime. За результатами тестування кожен учень отримає оцінку. Якщо у Вас будуть виникати проблеми чи питання - звертайтеся, буду рада допомогти!
(Матеріали будуть оновлюватися поступово - слідкуйте)))
День Європи — свято, що відзначається в країнах Європейського союзу 9 травня, а також, з 2003 р., у третю суботу травня - офіційно в Україні.
Наші учні також долучилися до відзначення цієї події - змагалися у географічному квесті, темою якого була Європа. Дві команди (учні 6-9 класів) проходили декілька станцій, на яких виконували різноманітні завдання: знаходили та позначали країни на інтерактивній контурній карті Європи; слухали та відгадували, якій країні належить гімн, комунікували на п'яти мовах ЄС, обчислювали бюджет подорожі визначними місцями найближчих європейських сусідів.
Із усіма завданнями учні справилися успішно, ще раз підтверджуючи, що Україна - європейська держава, а Закарпаття - мультикультурний регіон тісно пов'язаний з країнами східної Європи.
Нині серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьми одне до одного, в освітній практиці визнано поширення такого явища, як шкільний булінг.
4 роки тому за сприяння Всеукраїнської екологічної ліги, словацького ГО «Сосна» ми разом з учнями посадили на шкільному подвір’ї сакури. Відбулася ця акція 22 квітня у Міжнародний День Землі , а 7 тендітних саджанців, які були схожі на невеликі прутики, ми з гордістю назвали «Алея САКУР у Сторожницькій ЗОШ І-ІІІ ст.»
4 роки промайнули як 4 дні, але результат спільної доброї справи сьогодні тішить учнів, педагогів, батьків – алея Сакур милує око ніжним рожевим цвітом і є наочним доказом того, що учні та вчителі Сторожницької школи піклуються про довкілля та є екологічно свідомими громадянами.
15 березня понад тридцять слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів географії при ЗакІППО та студентів-географів УжНУ працювали разом зі мною над впровадженням інтерактивних технологій. Спочатку присутні познайомилися з поняттям інтерактивні технології, методами, формами роботи та організацією навчального процесу. Після теоретичного блоку вчителі та студенти стали учнями на уроці "Маркетинг регіону". Урок проходив у формі рольової гри, всі "учні" були працівниками туристичного агентства і створювали туристичний маршрут регіоном Закарпаття та Східної Словаччини. Кожна з шести груп представляла свій проект, всіляко рекламувала та заохочувала присутніх до вибору саме їхнього туристи
... Читати далі »
Ці два малюнки, на мою думку, дуже гарно ілюструють ту реформу, або ті зміни, які мають відбутися в нашій освіті – на передній план має вийти УЧЕНЬ його МРІЯ-ПРАГНЕННЯ-БАЖАННЯ, а вчитель має стати тільки ПОМІЧНИКОМ-ФАСИЛІТАТОРОМ-ТЬЮТОРОМ для учнів. Переконана, що жодна реформа у нашій освіті не здійсниться, якщо не зміняться вчителі.
Чудову можливість змінитися закарпатським педагогам було надано цієї суботи на (не)конференції ... Читати далі »
Добра справа, яку ми започаткували разом з учнями Сторожницької ЗОШ І-ІІІ ступенів продовжується. За 10 місяців жителі нашого села принесли до пунктів збору понад 20 кг відпрацьованих батарейок. Кількість небезпечних відходів, зібраних нами, вражає і ми тішимося з того , що вони не потраплять на сміттєзвалище чи у ґрунт, а будуть направлені на вторинну переробку!
У рамках педагогічної практики слухачів курсів підвищення кваліфікації при ЗакІППО 15 лютого на базі нашої школи проводила відкритий урок для вчителів хімії Закарпатської області. Маючи досвід проведення відкритих уроків з "чужими" учнями у школах Ужгорода та Миколаєва, зрозуміла, що урок зі "своїми" - більш відповідальне та важче завдання. Але, ВСЕ вдалося: мої семикласники просто МОЛОДЦІ - активні, безпосередні; урок контролю та корекції знань (іншими словами - самостійна робота) з використанням онлайн-сервісу Kahhot! виправдав всі очікування (як мої, так і учнів, присутніх колег); аналіз та обговорення уроку органічно перетворився у майстер-клас по створенню онлайн-тестів у сервісі Kahhot!
Розробку онлайн-тесту - самостійної роботи з теми "Хімічні рівняння" (7 клас) можна знайти за посиланням ... Читати далі »